Welcome...

Welcome...

Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ!


                                      Παράλληλα μαζί με τις καρτούλες μου, έφτιαξα και την <<νέα φουρνιά>> , απο τα σαπουνάκια μου! Αυτή τη φορά, προτίμησα να τους δώσω το κλασσικό σχήμα του σαπουνιού, προσθέτοντας βότανα τσαγιού, ξυλοκανέλα, αλλά και αιθέρια έλαια βανίλιας και κανέλας (η αγαπημένη μου!)  και η αλήθεια είναι οτι μοσχοβολάνε! Με το που τα έφτιαξα ήδη άρχισαν οι παραδόσεις, με πρώτη την αδελφή μου, την Κατερίνα η οποία μόλις τα είδε, καταλαβαίνετε! Ακολουθούν και οι υπόλοιπες με επόμενη την άλλη μου την αδελφή, την αγαπημένη μου Ευτυχία, αλλα  και σε διάφορες φίλες! Με το καλό να τα παραλάβουν και να τα καλοχαρούν!
                                     



Τα σαπουνάκια μου έτοιμα προς χάρισμα!


Εδώ, μαζί με τις καρτούλες που θα τα συνοδεύσουν,
 γεμάτες γλυκειές ευχούλες,
προς τους παραλήπτες!!!
                                                 

4 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Μοσχοβόλισε ο τόπος Χαριτίνη μου !!!! Υπέροχα φαίνονται τα σαπουνάκια σου, όπως και οι καρτούλες ! Σίγουρα θα τα χαρούν όσοι τα λάβουν! Φιλάκια!

Χαριτίνη είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ MARIE-ANNE, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΤΑ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

Χαριτίνη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ευτυχία είπε...

Τώρα τι να πω για τα σαπουνάκια σου θα συμφωνήσω απολύτως
με τη Marie-Anne ότι μοσχοβόλησε ο τόπος!!! βεβαίως θα έχω την τύχη να τα δοκιμάσω, έχω ήδη διαλέξει.... ευχαριστώ καρδούλα μου!!!
Πολλά φιλάκια!!!